exoshidae land ∞
 Kepada Kawan-2 Blogger
Tuesday 7 February 2012 | 05:54 | 8 comments
Assalamualaikum semua . Nabila harap sape-2 yg marah kn Nabila tolonglah bace . 



1. Kepada Kak Faqihah Husni ,

Salam kak , Nabila betul-2 mintk maaf dgn akk ni . Nabila tau , Nabila salah . Nabila excited sangat tgk freebies akk smpai lupe nk credits . Sumpah , saya tak tipu langsung . Saya excited nak buad freebies tak guna tu smpai lupe nak bagitau kak kihah :'( I feel like marginalized :/ Pleaseee kak :'( I really really sorry .
Saya tak guna apa-2 alasan diatas ni untuk mintak maaf kt akk . Ikhlas dri hati saya kak . Kak , kalau akk tak maafkan saya , nak bunuh diri rasnye . Tapi , berdosa . Akak , saya janji akan hormat akk sebagai otai blogger . Already delete that blog . Maafkan saya kak :( Sekali lagi MAAFKAN SAYA


2. Kepada Kak Wani ,

Salam kak , Nabila mintak maaf kaw kaw lah kt akk sebab stealing akk nye doodles ke hape ke , yee :/ 
Yang doodles bertudung dgn chibi face tu sebijik cam akk nye , tapi saya try buad yang same kak . Betul , saya serious . Saya bangge tetibe sbb doodles yg saya buad lagi sekali tu sama macam akk nye . Banyak kali nabila try buad doodles yg same tapi still takdapat buad yg same . Tapi , bile Nabila cube susah payah bnyk kali , alhamdullilah . Dapat jugak baud yg same . Tapi , saya mengaku saya try nak ikut doodle akk . Tapi takdelah sampai copy paste , yee kak :( Kalau akk rase nak marah ke nak bunuh saya ke , takpelah . Saya rela kak . Tapi , saya mengaku yg saya tak buad copypaste tu :/ SORRY KAK :'(



3. Kepada Kak Ziera ,

Salam Kak Ziera , Minho ada kata kt Nabila yang Nabila copy blog akk ni . Nabila terkejut sangat-2 . Serious tak tau ape-2 . Maaf ye kak . Kalau akk tak suke , nabila tukarlah blogskin lain yee :) Tapi kak , demi Allah kak saya takde niat pape untuk remove credit akk ke , takde . Maaf kak kalau saya ade buad salah tapi saya buad tak heran je :/ Sorry ye kak . Saya tak pape tetibe je Minho marah saya . Tapi , bile nampak ada sorang komen kt entry bwh saya ni . Saya rasa berdebar . Ingatkan sape-2 nak kutuk saya ke , hina saya ke , maki hamun sampai mati kt saya ke , rupenya Minho yang komen . Dia kata dia silap . Dia main tuduh tanpa siasat :/ Sejuklah siket hati saya ni :) Memang saya tak tau pape kak . Jangan lahh salah paham , please yee kak :) SORRY TAUW KAK :/



4. Kepada geng blogger yg marah gile babi kat saya ,

Salam semua , ini yang paling penting bagi saya . Sebenarnya , saya tak suke gaduh-2 ni . Dulu , yelahh . Memang teruk gile arrrghh . Tapi , skarang saya dah berubah . Maaf lah kawan-2 . Saya tak sanggup nak mengadap sume bende ni . Sorry laa geng :/ Kalau korang rase tak puas hati dgn saya sebab copy itu , copy ini , saya mintak maaf yee . Begitu jugak dengan tuan blog yang saya copy-2 tuu :( Sorry sorry sorry sorry !
Kalau boleh , korang mintaklah ape-2 yang korang nak saya buat untuk tebus silap saya , yee :/ Lagipun , saya dah sedia . Saya rela untuk terima ape sahaje . Janji korang boleh maafkan saya dan terus berbaik dengan saya . Dina , saya tak tau url blog awak sbb awak tak letak . So , saya takleh nak mintak maaf ><
Saya minta satu sahaja permintaan untuk korang . Tolonglahh , maafkan saya yang perangai macam hampeh ni . Saya tau saya ni terlalu bodoh ! Saya mengaku . Tapi , tolonglah , sebodoh-2 saya pun , saya takkan buad perangai yang teruk smpai sume bende nak di copy . Maafkan saya korang :'( Rase macam nak mati ajelahh . Saya rase mesti orang tak heran dengan post ni . Saya tau :( But , pleaseee maafkan saya dengan ikhlas yee :/ Saya janji yang terakhir dan saya takkan buad lagi bende bodoh ni . SORRY