exoshidae land ∞
 Benci Aku ? Sukehatilahh -__-
Wednesday 14 March 2012 | 08:38 | 1 comments
Slow down man ! Kowt ye pon menyampah ngn aku .


Assalamualaikum semua . Harini Nabila nak citer siket pasal SOMEBODY yang benci sangat ngn Nabila sampai unfollow blog ni . Haaaiiihh , dek , kowt ye pon benci , bagitau dulu yee . Dala tengah fras ni . Plus plak budak yang buad hal . 


Elok-elok followers kita 400 , dah tinggal 367 . Don't know why laa . Hacker ke ? Masehh la yee . No time for this laa hacker + hater . Jangan sampai aku standby kat depan umah kau . Jangan main-main ye dekk . Ingat aku ni senang kena kencing ke ? ABAH KAU .


Dalahh lagu , gmba sume bnde kat phone aku hilang sume nye . Ni semua salah tangan aku yang gatal ni . Hadeke pegi clear sume bende . Adooooohhhh ! 


Besok nak gi hotel plak tu . Takleh nak onn ! FFFFFFFFFF ! Hehehehe , mule dahh .. Ni hampa tak tau ka ? Muka macam copypaster tau dokk ? Tak tauu ?? Meh , sini ehh aku nak habaq kat hang .


Tau la femes blogger enn , tapi tangan tu tak reti nak credits ke ? Mak datin betul la kau ni . Kesian si Kak Una tuu . Penat nak mampos buad background molek gile tu .




Yeeeahh , of course for you dekk . Kalau akk ade wat pape salah , tolong abgitau cepat-cepat yerrkk .
Cuz , akk tengah bosan ni . Adela mase siket .




Tak nak bagitau jugak ? Habis sume nanti die suruh unfollow blog aku ni . Kalau bende ni jadik ....



Kan dahh kene . PADAN MUKA HAMPA laa .

Okay , *speechless . K , bye <3