exoshidae land ∞
 Minggu ni gile Wow !
Friday 30 March 2012 | 04:03 | 0 comments
Belakang tu saya tauw :D !





Assalamualaikum korang semua . Fuyyooo , gile lama aku tak posting eaaa :/ Sibok lahh . Okay , 'sibok' tu berkaitan dengan tajuk harini ! 

Minggu ni schedule aku WOW GILE ! Padat dooohhh . Dengan ;

MERENTAS DESA PERINGKAT SEKOLAH

Yesss , itu dia . Minggu ni ade merentas desa tauw . Memang penat gile laa . Kitorang amek masa dalam 3 hari sahaja . Hari Rabu , kitorang just jalan untuk tengok berapa jauh nak lari and kitorang set sendiri cane nak menang . Kawan aku lagilaa . Afiqah . 


Hari Khamis , bermulanya latihan larian merentas desa [ skema nya ayat .__. ] . Barulaa lari . Tapi , tak hard sangat la lari tu . Afiqah jelahh  . Agak arr penat lepas lari tu . Ade pompuan ni ann , belagak doohh ! Die kate , "Sape sampai dulu ? AKU !" Baru nak jawab aku . Bodoh ja . Kesah ape aku ! Baru latihan beb :| 


Hari Perlawanan , sudah tiba loorrhhh . Part ni , barula aku kaw kaw lari . Kawan sebelah aku Afiqah . Yeess , die nak menang ! Zreeettt ! Jangan citer lagi ! Yess , kitorang lari sama-2 sampai kene paksa diri kalau sorang ketinggalan dah . Muwahahhahah . Alhamdulillah kitorang sampai cepat kat sekolah . Kalau tak , rase macam kene seksa lah . Tapi , ade something yg berlaku and buad aku jadik panas jekk . Bile dah sampai tu , aku suruh lah Afiqah amek nom dulu , means sampai drpd aku dulu la . Lepas tu , die dpt nombor '8' kat cikgu practical bontot mantoppp ! Pastu aku pon pegi lah jugak . Aku tak tau pon Afiqah ade nom kat tangan die . So , buad dekk jelah . 


Lepas tu , aku tanye die , "Wei , cane nak tau kita nombor brape ?" Afiqah pon tunjuk arr nombor yg die pegang . Perrrghhh , aku penat lari las-2 takdapat nombor . Bapaksiottpunyecikgu ! Geram je aku . Penat je aku lari kowwttt . Afiqah ni pon satu , taknak bagitau . Cikgu bontot mantoppp takgune :) Muah sikit :* !


Ingatkan aku sorang je yg jadik camtu , rupenya Kak Miza pon same gak . Die lagilaa , sepatutnya nom 3 , tapi langsung takdapat nombor .  Haaiyooo , maplee nye cikgu :P


#Peringatan buad semua budak SMK / SK , kalau merentas desa , lepas dah sampai kat penghujung , tengok orang yg depan korang buad ape . Amek nombor ke , bagi nama ke , haaa , baru betol . Jangan jadik macam aku . MALANG GILE ! K, bye :)