exoshidae land ∞
 Please , come back to me :'|
Friday 13 April 2012 | 16:12 | 1 comments

Entry jiwang . K , bai .



Assalamualaikum semua . Aku harini nak share something yang agak penting dalam hidup aku . Hopefully , koraang boleh tolong aku nak settle kan aku punye problem ni .


ME+HIM dah couple minggu since minggu lepas . Waaahhh , seronoknya dapat dia balik :) Tapi , aku rase uncomfortable lah bile dah lame couple ngan dia . Huhhh , tu yang aku risau tu . Takot  nanti die pikiaq yang aku ni mainkan feeling dia tuh . Camane ekk nak buad diri aku ni jadi okay balik ? Camana nak buad aku ni layan dia dengan awesomee ? Susah gile nak bayangkan kalau kitorang break tauw :3



SEMALAM , 9 suku malam , aku try mcg dia tau . Tetibe , die tak balas ! Hoohh , shoot . Jangan-2 , dia dah nak lupakan aku . Pastu , dia nak couple ngan orang lain ! TIDAAKKKK ! Dalam pada risau risau tu , on la FB jap . Pastu , ade due mcg ternganga kat FB . Waahhh , die lah ~ Hihi :D Die kate sorry sebab tak reply mcg tu cuz die tak bayar bil lagi :| Huuhhh , semangat . Sebaik bukan sebab perempuan lain or forgetting me o___o


BOY , YOU ARE MY WORLD LAH :)


See ? Kalau orang yang aku tak sayang , yang aku benci , yang aku menyampah , yang aku rase nak ludah kt muka dia , bila dia dah lupakan aku , aku rase cemas and tak harmoni langsong ! Sama je kalau orang yang aku sayang :'> So , wha t to do haaa ? Please help me to solve this problem . Macam mana nak buad aku layan dia sepenuhnya , at the same time , aku fokeskan belajar . Gimana yaa ? Please leave your respons at this entry . I really really need you guys's help . Thankyou , k bai .


Click sini untuk mendapatkan freebies & tutorial ------>http://forevernabilalicious.blogspot.com/