exoshidae land ∞
 
Tuesday 29 May 2012 | 02:10 | 0 comments



Dear You, look at that picture. Yes, it's true. Stay strong and be unbroken. You know what? I don't care about you anymore. I'm not sad. You don't know how suffer and sad I am but who cares? I don't wanna think about anymore. I have one. I mean, I interested with someone. He maybe looks nerd, geek, stupid, blur,  I still like him. He is my only one crush. I don't know why I like him. My friends told me that he is stupid and not handsome at all. But it's wrong :D


Muka dia handsome kalau tak pakai specs and songkok dia tuh -,- Dia comel. Bagi aku lah. Dia nampak lembab and dungu sebab dia punya dressing nampak macam lembab and dungu. Bhahahahaha :D He's awesome kay? Sampai la jadi macam ni....



Aku selalu kirim salam kat dia. Aku suruh kawan aku yang terdekat kirimkan salam kat dia. Banyak kali dah dia tanya "Sapa? Sapa?" Macam orang asli tak betul. Kesian kesian. Sekali, dia dah tau sapa yang terhegeh hegeh kirim salam kat dia tu. Aiseeeyyy man! Malu tahap gaban lah aku. GILA! Mana nak letak muka ni. Jumpa je dia, terus gelabah. Haiyaaa, manyak susah maa. Macam mana nak buat ekk? Tapi, ada time bila aku terserempak dengan dia, aku jadi cair / gila jugak. Haaiihh -,- Kawan aku pun naik menyampah. Ishhhhhh. 


Walaupun kau dah tau sapa yang selama ni kirim salam kat kau, aku tetap suka kat kau. YOU ARE MY WORLD. Aku harap sangat kalau dapat cakap cakap dengan kau. Muwaahahah :D At least kau senyum kat aku. Waaaaahh, tinggi nya mimpi kau Nabila. No matter what happen, I will like you forever and ever. Bye crush!